Yang sudi mengikuti disini..

Saturday, December 12, 2009

N3 hari Sabtu

Salam semua..selamat berhujung minggu...semoga ceria2 bersama org2 tersayang..

Aku x de apa nak citer sgt pun hari ni setakat nak jugak buat n3 kan...so amik la pic koleksi aku yg x seberapa ni..ciput jerk..maklumla x de tempat ke kabinet ke lagi nak letak pelita bagai tu...sbb baru nak berjinak2 ni semenjak 2 menjak ni la dah jagi blogger pas tu terjebak plak kenal dgn geng deco..dan aku pun terpikat plak dgn deco2 ni skrg...so baru la nak mula menambah2 koleksi yg ada...pinggan mangkuk set ke antik ke..pun boleh kira dgn jari tgn jerk..pelita..dan koleksi lain2 tu...ada la sikit beli masa keja makan gaji dulu...tu pun dah jejak riban gak kalau kira2 balik tolak campur semua...tambah lagi dgn pemberian kawan2 blogger aku yg mmg aku suker tu pun ada la gak..gobok pun ada 1 ketol jer skrg ni...nak tunggu order dari PAK BON....sapa ek pak bon tu..ala ada la yg kenal..(harap jgn marah ek..sape yg kenal PAK BON tu..tlg cepat kan proses buat gobok ek..kui3x)...

Ini je la koleksi aku yg ciput put..x snap semua plak pic..lain2 tu tunggu next plak la kan..jgn nak dibanding dgn yg mmg dah lama mengumpul tu x ley ar kan..x adil nama nya..ekekeke..pepun layan jer la..zassssssssss



Inilah dia koleksi terbaru..pelita pink dah ada adik beradik pelita putih dan cimney biru tu..cantik la pulak dah kumpul adik beradik...nak kena ramai kan lagi adik beradik..merah ke kuning lum ada lagi ni..kumpul je la duit nak order ek...kui3x



Koleksi pemberian teman2 tersayang...tengkiu frens..i likeeeee..



Sebahagian koleksi vantage yg ku ada..yg tembaga tu hubby beli kat Trengganu..



Koleksi tembaga ni 1st kanan tu arwah my mom punye..x complete lg dah..yg lg 1 tu hubby beli kat Terengganu dan yg dulang tu arwah FIL beli kat Mekah dulu..



Yang ni pinggan makan OR..ada 2 keping jer..aku tepek la kat dinding...bila la nak dpt adik beradik lain ni (set cawan teh????)..

Petang ni plak hubby balik dari keja bawak beg ni bagi aku..tadi ada jemputan kawen anak kawan hubby sama keja..Puan Zainab (NUR AZLIN)...Lin tu customer Life Insuran dgn kami...tapi hubby je pegi tu pun lunch hour dia tadi...so aku x ikut pun...sbb kat kedai ni la..x pe la kan hubby dah pegi kira ok la tu kan..wakil..




Gift beg dari Puan Zainab...Tema kaler Purple lagi..


Tu jer n3 hari ni..esok kang x de lak nak di n3kan...simpan2 la kan...kui3x..


Apa pun aku adalah aku ---> NJ

3 comments:

Pn Kartini said...

Salam Sis NJ..:)
Cantik koleksi akak..cute!!So far..koleksi tini just majalah2...:)Yang semmgnya dalam simpanan tetap..majalah Rapi!aduhaii..:)

NJ said...

salam tini
ok la tu ada gak koleksi...rapi tu bagus buku nya kan..akak ada gak kadang2 beli...tapi koleksi majalah akak byak sgt adalah Anjung Seri & Impiana..sbb mula beli dari tahun 1995 lagi..masa tu lum ada umah mcm skrg..dulu duk low cost jer..tapi skrg ni je dah kurang beli sbb x sempat nak jalan2mcm masa keja makan gaji dulu.. beli pun tgok tajuk menarik baru beli..

Cikgu Zam said...

salam,
isss selaku insan bujang saya kene bersedia awal ni info2 mcm ni , nanti klu ade isteri nanti mesti my zaujah nak gak barang2 mcm tu hahahah