Yang sudi mengikuti disini..

Thursday, December 17, 2009

Selamat Ulangtahun Sayang

Masih ku ingat saat hari ini 17 Disember 1995...jam 9 pagi..aku telah selamat melahirkan seorang puteri yg amat comel dan sihat sempurna 3.6kg..aminn...puteri ke 2 kami.. kelahiran yg tidak sesakit melahirkan anak sulung..aku bersyukur dgn anugerah yg diberi NYA..dan hari ini genap lah usia nya 14 tahun sudah..syukur alhamdulillah..dah besar anak mama sorang ni..

Selamat ulangtahun ke 14 untuk puteri ke 2 ku NORSHAMIMI @ mimi...semoga akan menjadi anak yg solehah..lebih rajin belajar untuk mencapai keputusan cemerlang dalam PMR tahun depan...semoga diberkati dan dijauhi dari gejala2 yg tidak sihat dalam pergaulan mu dalam meningkat dewasa...dalam usia sebegini berbagai rintangan dan dugaan mendatang amat mudah untuk melunturkan hati dan jiwa remajamu dgn berbagai ragam dan dugaan diluar sana...semoga mama juga dpt mendidik mimi kearah lebih baik dimasa depan...hari ini juga kita akan menyambut tahun baru Hijrah semoga kita dpt menyambut bersama2 dgn dimulakan dgn solat berjemaah nanti...doa dan harapan mama hanya ingin melihat anak mama bahagia, dpt capai impian dalam hidup dan masa depan yg cemerlang nanti...dan moga kami dpt memberi apa yg terbaik untuk mimi dan juga yg lain..we love u so much sayangggg..



Puteri ke 2 ku Norshamimi aka mimi

Hari ni no celebrate haa...kena tunggu sabtu or ahad la kan...harap sabar yer anak2..



Apa pun aku adalah aku ---> NJ




10 comments:

Pn Kartini said...

Salam..:):)
Happy Birthday To dear mimi..
Moga jadi anak yg solehah dan sentiasa pelihara perasaan dan taat pada ibubapa tercintanya...:)

LanaBulu said...

Selamat menyambut ulangtahun kelahiran utk Ayang..hhee..
Zaman kita dulu2 ada ke sambutan lagu ni..?
p/s-pulut kuning jelah..

kakcikseroja said...

HaPpY bIrThDaY mImI...

besar juga Mimi masa lahir ye? Anak2 kakccik masa lahir semuanya di bawah 3 kg...

♥cybermummy♥ said...

Happy Birthday buat anak gadis yg cun itu . Dah besar2 anak akak . cantik2 pulak tu . Moga mereka menjadi anak soleh serta soleha dan jugak membesar sebagai Johan :D

NJ said...

salam to all
terimakasih kerana ucapan semua tu..saya sgt terharu dan juga mendoakan semua kawan2 juga bahagia dengan ketibaan tahun baru kejap je lagi ni..

salam maal hijrah tuk semua

Ibuhani said...

Happy b'day Mimi.........smoga menjd anak yg solehah n diberkati Allah SWT :)

ninie's corner said...

hepi bday to Mimi.....

LOVE2COOK said...

Happy 14th Birthday to dear Mimi!!! May lots of success be upon U! :)

ain said...

happy 14th bday utk norshamimi!! semoga berjaya di dunia dan di akhirat!! semoga jd anak yg solehah juga!

salam maal hijrah utk kak N sekeluarga!!!!

ima said...

Happy Birthday To Mimi...semoga menjadi anak kebanggaan ibu dan ayah...dan moga dirahmati olehNYA.