Yang sudi mengikuti disini..

Saturday, December 5, 2009

N3 hari Sabtu

Salam tuk semua..nak buat jugak n3 ni..walaupun x berapa sihat skrg ni..ada batuk sikit..rasa mcm nak demam (tapi aku x nak demam)...boleh gitu ek??tapi kalau deman je aku ok lagi tapi ni plus pulak kena sakit bulanan ni...aku mmg la lemah kalau time mcm ni kena serang PEYED..tolongggg..jgn la aku kena lepak lemah lesu bagai tu..(alamak jgn ada yg cakap kena sensor lak ni)..bukan sebab apa..esok ada seminar kat M Suite Hotel (Takaful Malaysia) nak pegiiii....esok malam pulak ada Dinner di Pan Pacific Hotel (tempat keja hubby)...aku nak pegi...kena kuatkan diri ni..kalau nak attend tu semua kena kuat depan hubby..bukan pura2 tau..tapi kalau buat aku toyer (ayat org johor ni)...mmg la x dpt g mane2 esok..hubby tu kompem suruh aku rehat kalau sakit..itu lah tanda sayang hubby kat aku..ahaks..sbb dua2 pun kira penting kan ke..tapi kalau sakit mengatasi kekuatan diri apa nak kata..aku hanya mampu merancang DIA yg menentu kan segala2 nya...usaha tetap usaha tuk sihat ni..makan GUARANA KAPSUL 2 biji dah ni...hehe harap kuat kan diri la esok..insyallah..

Dan kisah sedey tu bukan apa (sedeh ker??..) dari petang semalam HP murah ku ini..bateri kong so cas la semula..time nak ON balik x function dah pulak...so aku x ber HP la sampai saat ni...try dan try tapi masih x boleh jugak ON...maka dgn itu rasmi lah aku jadi pengguna TM sahaja...hahaha..boleh ker gitu..tidakkkkkkkkk....rasa mcm kehilangan sesuatu yg melengkapi hidup dizaman skrg ni...so pada sesiapa yg baca n3 ni..dan yg call or sms harap maaf la ye...aku x ber HP skrg ni...mmg x de pun boleh tapi dah biasa tu la kan..dan lagi tuk keja mcm aku ni HP tu penting sgt...customer nak call ke..sms ker..dan lg yg penting sekali nak sms hubby...itu rutin kemestian...mcm kosong je rasa hari ni...uwaaaa..tunggu hubby balik keja ni nak kecek belikan HP baru..x mahal pun x per asal boleh guna kan..wallahua'lam


Apa pun aku adalah aku ---> NJ



7 comments:

Ibuhani said...

Salam NJ. Semoga cepat sembuh tp lepas makan ubat tu kena tido n rehat...barulah bangun esuk rasa segar......insyaallah :)

Kakcik Seroja said...

kena bagi nyawa (bateri) baru kot kat hp tu :)

Anonymous said...

salam kak n...
tak sihat ye!!moga akak cepat sembuh...mesti hubby beli punya hp baru...sayang isterilah katakan...bila dah ada hp mesti akak terus sihatkan....hehehe

Jieda said...

betul la kak,hp tu sekarang dah jadi satu keperluan.mesti ada.

akak dah sembuh?

NJ said...

salam semua..
timakasih sudi doakan akak ni..ok skit la..cuma batuk tu ada lagi..adusss seksa sguh lg tgah duk peyed ni kan..batuk lak.. ishhh..faham2 je la..

** Guna hp hubby jap ni..nak
tunggu baru x dpt lg
lerrr...uwaa

** Ima pls sms akak..sbb no ima
dah ilang

Unknown said...

Bunyi saja demam atau badan kurang sihat..
Habaq saja nak pi bejalan atau pi makan angin..pi shoping..makan2..mesti lega punya lah..
hilang serta merta..hee..
Ada kaa..patut lagu tu...
Anyway..ambillah ubat yg mana patut ..jgn dok sayang2..nanti melarat..lagi susah..kan kak NJ..?

Cikgu Zam said...

salam kak, cikgu zam doakan semoga akak cepat sembuh , Amin