Yang sudi mengikuti disini..

Wednesday, December 2, 2009

Jangan lepaskan peluang yang ada...

Peluang apa ek?....macam nak dapat duit banyak ke..dapat pegi melancung ke Istanbul ke?...peluang apa ek?...x de la sampai kesitu pun...tapi ini peluang ke emasan bertemu rakan di alam maya...datang jauh dari manjung...berkunjung ke sekitar Pasir Gudang ni (rumah BIL)...so aku apa lagi kesempatan tidak dilepas kan..dan aku dah dapat merasa seawal dari hari Khamis lepas (26 Nov 2009)..mater kanan ni asik2 bergerak2 sajer...org kata la..nak tgok org jauh kalau mcm tu...ada yg nak bg pendapat..betol ker???...tapi aku mmg dpt betul ni jumpa org jauh ni...dia mai dari Perak sana nun...beraya di Muar dan dtg kesini...aku rasa sungguh terharu dan gembira kerana kesudian beliau untuk berjumpa disini...Azlina mmg mesra dan ramah..en wahid pun ramah...kita jadi saudara la ina yer..aminn..insyallah akan balas kunjunga ke Manjung nanti..tapi tah la bila masa nye tu..insyallah je boleh kata...mmg ada niat tapi tungguuuuu...

Ini lah orangnya...datang bersama suami dan anak bongsu nya...tengkiu ina..



Dah tu bawa kan GIFT dari Manjung...aduhai segan la dgn ina ni..sbb aku x sempat nak belikan or sediakan apa pun..x pe nanti akak akan bagi pada ina something ye...tq ina..



Ini lah sepasang hadiah dari Azlina...tq..tq..tq ina...akak suker sgt...


Buat n3 ni semalam tapi x lepas nak publish...apa kes tah..adussss....sabor je la...



Apa pun aku adalah aku ---> NJ




4 comments:

Jieda said...

wahhh..seronok sangat kak nj nampaknya ye hehehe

LanaBulu said...

HHaaa..lepas ni siap lah kak NJ..
biar kita orang dar Kedah pi serbu pulak..
biaq terduduk kat umah tu..
Any way..tetamu tu datang bersama rezeki..samada la la tu atau future..
bersabar je lah..
tahniah kak NJ

Ernie said...

bestnya akak dapat jumpa kawan baru...
bila agaknya kite pulak boleh bertemu.

NJ said...

to jieda
ye la jieda selalu jumpa kat alam maya je kan..dpt jumpa kat nyata mmg la seronok
to ernie
harap satu masa kita dpt jumpa..kalau turun johor inform akak yer
to lana bulu
mai la jgn x mai..tapi kena la bgtau awai kan ka..nti x cukup pulak nak tanak nasik..hehe