Yang sudi mengikuti disini..

Tuesday, December 15, 2009

Ucap salam Ma'al Hijrah 1430

Tuk semua yg berkunjung ke Dunia NJ..kalau ada kesudian..silalah ambil kad ucapan ni bawa balik kerumah masing2 yer..terimakasih..

Nak buat n3 hari ni nak ucap selamat tahun baru HIJRAH 1430 yg akan tiba..semoga semua berbahagia dan aku pun sendiri harus lalui hari hari yg berlalu bersama usia yg menginjak pergi..kini telah 41 tahun sudah...tua la dah ni..dan tahun Hijrah juga akan mengakhiri harinya 2 hari je lagi...doa tuk diri sendiri semoga diberi kesabaran yg lebih tinggi dalam menjalani kehidupan dimuka bumi ALLAH ini..dapat mengharungi dugaan dan ujian dengan tabah dan redha dgn ketentuan yg diberi NYA...dapat mendidik anak2 kearah lebih cemerlang dan berkualiti dimasa depan mereka juga menjalani tugas sebagai isteri kepada suami tercinta juga mama kepada 4 org anak2 ku anugerah yg diberi NYA untuk memberi lebih lagi bahagia didunia ini sambil mendoakan diakhirat jua...amin ya rabbal a'lamin aku bersyukur dgn apa yg telah diberi dan dianugerahkan kepada ku selama hayat ini...dan aku harap aku akan terus menjadi manusia yg mensyukuri nikmat diberi NYA juga menuju kejalan yg benar juga dpt berbakti kepada masyarakat sekeliling dgn cara aku sendiri....insyallah...

Tuk semua kawan2 dialam maya dan yg telah pernah bertemu dialam nyata....aku mengucapkan dan mendoakan tahun baru HIJRAH nti akan memberi lebih keberkatan dalam hidup kita semua jua hari hari yg mendatang akan menjadikan kita lebih kuat juga tabah dgn ujian dari NYA...insyallah...
Juga mendoakan ikatan ukhwah antara rakan2 dialam maya dan yg sudah bertemu dialam nyata akan kekal berpanjangan...mohon kemaafan disetiap kesilapan kata2 dalam berbicara di shoutmix atau di ruangan2 komen...blog ini bukan niat untuk menunjuk2 (show off)..bukan untuk mendabik dada tapi untuk catatan diri sendiri sahaja juga berkongsi pengalaman,minat dan apa jua yg baik untuk kita semua..aku hanya manusia biasa...


Semoga kita semua mendapat keredhaan NYA ditahun baru Hijrah ini....

Salam ukhwah



Apa pun aku adalah aku ---> NJ



6 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum NJ. Dengan hormatnya saya menjemput anda dan suami bertandang ke blog saya dan blog isteri saya http://teacherrahila.blogspot.com kerana di sana mungkin ada mutiara yang anda cari selama ini. Sekian, terima kasih.

Ibuhani said...

Salam Maal Hijrah juga dr kami sekeluarga..... :)

Cikgu Zam said...

salam, terima kasih puan, selamat tahun baru Islam. Bersama kita memartabatkan alam ini, tanggung jawab kita bersama, InsyaAllah, terima kasih kerana sudi berkongsi pengalaman yang amat berharga.

NJ said...

salam kepada yg sudi beri komen di sini...smoga kita sama2 diberkati oleh NYA..aminn

Anonymous said...

salam maal hijrah jugak dari ima...

ninie's corner said...

Salam Maal Hijrah.......
semoga segala impian menjadi kenyataan.......