Yang sudi mengikuti disini..

Thursday, December 24, 2009

Menu 23 Disember 2009

Salam ni nak n3 masak ari rabu - semalam la tu ...sbb x dan buat n3 semalam..cpu kena format sbb dah berat kepala otak cpu tu..sian gak..bagi la service kat dia gak kan..penat gak weiii dia keja ari2 tu aku nak buat n3 lain..nak buat insuran lain..hishh byak tol la keja cpu tu sehari2...so skrg ni dah fresh balik la..terus nak buat n3 semalam gak ni sbb baru upload pic pun ye ni..nak layan lappy aku letih gak la sbb tenet berokben tu slow tol..aduh seksa makan ati jerk...x koser ler...

Masak menu simple mimple je ni tuk anak2 dan my dear...tapi layan la..licinnn beb..sbb kuah kicap tu kasi pecah sebiji telur masa mendidih tu..so pekat la jadinya..mmg yum yum kata anak2..letak kentang sikit..tambah la selera dorang yg mmg an2 potato tu....apa pun zasssssssssss....abis nasi seperiuk.. alhamdulillah anak2 kenyang mama dorang pun senang ati weiii...




Dah makan kena la cuci2 mulot dgn ni kan..koktel jeli dgn susu segar..emm licin gakk..


Itu je la n3 menu semalam...letih la dah makan ayam daging je kan...kena low sikit la kan..asik heavy jer menu..dgn aku ni lg kang heavy weight terus...adussssss....



Apa pun aku adalah aku ---> NJ



No comments: